Fredagen den 13:de!!

Hejj.. Som sagt idag är det fredagen den 13:de
oturs dagen /: ska berätta lite vad som hände
FÖrst så gick jag Madde och Rima till burr, Vår
regisör ropade på oss han ba kom vi gick dit han
ba det blir ingen föreställning idag vi ba OK :/
sen en stor skådespelare gjrde kaffe och la den
i kaffebryggan efter typ 5 minuter så bombades
kaffebryggan asså där kaffet brukar vara. ):
Vii blev skiit rädda sen så ramladee jag och
skadade min fot ingen såg det. ):
Vi skulle åka och bowla med burr men det var
stängt. Senare kom den stora i riksteatern som
berättade varför vi inte fick göra sista förestälningen -.-'
Sen så gick vi och åt libanesisk mat det var jätte gott (:
Sen tittade vi på skämt i youtube, vi tittade på :
Abri sluta jämföra oss ((:
Skogsturken
Ica jerry och fler..
När vi hade slutat gick jag, Rima och Madde till hallunda
Madde och Rima fortsatte raka vägen hem jag gick till lindex
för att leta upp en sak till Amanda och Sandra jag hitta inget. :/
Jag letade typ i en halvtimma tills jag hitta något.
Sen så kom jag hem åt mat och sen duschade jag och
jag hade en timma tills jag föna håret och tog på mig kläder
sen så åkte jag till Amandas och Sandras kalas.. {{:
Vi hade skiit roligt vi berättade spök historier och mer.. ((:
Seen såå kom jag hem provade en klänning, Och nu är
jag här och bloggar.. :)
Vilken lång dag det har varit idag,,
ajja godnatt allaa <33

Kommentarer
Postat av: R&J

Frågestund i vår blogg i inlägget "frågestund" // ceelebs.blogg.se R&J

2009-11-15 @ 20:38:35
URL: http://ceelebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0