[[=

Heejjhh <33
Idag så var det skiit roligt i skolan ((:
Frsta lektionen så hade vi so det var faktist roligt,
sen så hade vi matte ( tror jag )
sen skulle vi ha svenska men svenska
läraren va sjuk så vi fick gå till matte ist D:,
Efter atte skulle jag ha hemspråk men
burr kom vi skulle ha utvärdering :p
sen skulle jag ha språk val så var läraren
nte där så vi fick ha matte
skiit tråkigt ;/ Seen så hade
vi lunch de va lasange ( MmMm )
sen gick jag och gloriaa till Mn,
Sen hade vi matte igen sen
kom pappa han tog oss till skärholmen
och blablabla. Jag köpte som Rimas jacka
dene jätte varm <3 sen köpte jag en väst
och en tröjaa och skor till bröloppet ((:
ahh just nu letar jag efter bilder :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0