Heejzzäään igen :)

Nuu ska jag vara försiktig när jag skriver för min
förra text gick bort jag skrev faan skiit mycket xD
Amandaa & Sandra har en blogg som heter www.twiiiinss.blogg.se besök :)
Jaa idag hade vi engelskaprov och jag kundee typ allt förutom 3-2 ord xD
Jaa och sen tränade vi på låtar till lucian ((: vi ska vara med och jag
hade tänkt vara en tomtenisse alla kmr typ vara tänor så jag ville vara något annat ;)
Fredagen den 4/12 kmr måste vi vara i  skolan klockan 7.45 för vi har en ny tradition som heter
'' Borgljuset '' :) jag tror nte jag kmr kunna vakna för när alarmen ringer sover jag typ en kvart till -.-'
Ahh det har jag gjort idag och så har jag berättat lite var vi ska göra på fredag ((=
Ses så länge <33

// Saandyyh <33

Kommentarer
Postat av: melissa<3

Hej<3 Vad gör man på "borgljuset" kraam<3

2009-12-02 @ 17:35:08
Postat av: Saandy

Vet nte den ee ist för fackeltåget xD

2009-12-02 @ 17:48:44
Postat av: jessy<3

asså borgljuset kmr nte bli lika bra som fackeltågaa de va allt som jag ville säga

2009-12-02 @ 17:57:14
Postat av: Saandy

aa det e sant :)

2009-12-02 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0