Bäästaa daggeen
Heejj allaa bloggarre!
Idag var det världens roligaste Julavslutning.
ska berätta lite.. Vår idrottslärare spelade Peter Jihde i idol..:D
Det var så roligt. Sen så var det andra läraren som spelade MJ,Madonna,Eddie,Agnes,Britney Spears.
Och tjejer från 9:an sjöng låten Last Christmas och flickor från 5:an sjöng Julen är här.
Det var jätte roligt. Och i novell tävlingen vann Saba stort GRATTIISS ♥
Och Danilo blev nomenerad och Isabel =DD. Senare så gav jag en julklapp t Gloriii
hon gav också mig, Hon gav mig CoccoChanel halsband och Örhängen skkiit gulligt Taack
Och det var snöstorm faan ;) Senare så åkte jag hem och då gick jag och lillasyrran och kusinen ut
vi körde snöbollskrig skiit kull fann ")  Senare kom jag hem fixade en stor middag med
kusinen och syskonen och pappa ;D Senare så kom mamma och blev överaskad som idag
kom mamma t Sverige Vi gjorde Pommes och sallad och hmsekarone de en syrianskmat jag fastar ju så. ♥
Imorgon Fylleerr Jessyy år asså hon ska fira det imon annars så fyller hon år 31/12 Bästaa dagen fann
ett stort GRATTTIISS t Jessyy ♥ älskar dig gmn </3, Här är jessys blogg som ni vet så delar hon blogg med min bästis Glooriiaa som jag kallar Gloriii, klicka  ----->  Www.JessGlorii.blogg.se..

1. Jessy

2. Jag åå Bästisen


Hahaa bjuder på dom igen ♥♥

Peaacee out // Saandyyh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0